fredag 16 december 2011

Vinnarna i ljudbokstävlingen korade!

Alltså, jisses, vad fina ni är mina läsare. Och vilka rim ni kan producera! Nu har jag korat vinnarna som alla får varsin ljudbok från Storytel via mejlen. De två finaste bidragen står Mathias och Beatrice för som rimmade så här tjusigt. GRATTIS & trevlig lyssning!

”Jag har ont i mitt öra,
Ingenting kan jag höra.
Det är bara att stänga ögonen under luggen
Och stoppa in öronpluggen i den andra gluggen!” (Mathias)

Barnet sover i vagnen sött, modern sitter på parkbänk nött.
Mörkret har lagt sig och det är kallt, i fönstren lyser ljusen överallt.
Kvarglömd på soffbordet boken är, livet utan hiss på mig tär.
Med en ljudbok i mobilen, skulle jag återigen hamna i rätta filen! (Beatrice)

1 kommentar:

Ordförrådet sa...

Hurra! Tack snälla Josefin för boken! Det känns så härligt lyxigt att kunna välja och vraka bland alla ljudböckerna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...