torsdag 7 februari 2013

En bok om film

Pssst! Du missar väl inte Veckans boktips för lärare? Denna vecka tipsar jag om en ypperlig bok om FILM på lärarbloggen jag har tillsammans med min kollega Malin: Samtal mellan två lärare. Kolla in!

-------------------------------------------------
Veckans boktips för lärare: Som bloggambassadör för Bokmässan 2013 har jag fokus på litteratur för lärare. Varje vecka delar jag med mig av mina bästa tips i något som jag kallar Veckans boktips för lärare här eller på min lärarblogg Samtal mellan två lärare. Har du ett tips jag borde ta del av eller om vill läsa vad andra rekommenderar, klicka dig vidare till gruppen Litteratur för lärare på Bokmässans community, eller lämna en kommentar här nedanför.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...